Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Persembahan AGM Kelab Penyayang

Persembahan AGM Kelab Penyayang.. Selepas beberapa hari tak update blog disebabkan begitu sakan mempromosi blog untuk DIGI AWARD 2012.. Ok.. aku nak kongsikan persembahan aku masa dijemput ke majlis AGM Kelab Penyayang UUM... Aku dengan jujurnya aku agak tak bersedia untuk buat persembahan ni. Tapi untuk pengalaman.. aku gagahkan jugak ler...hu2

Nyanyi ke syarahan?
Aku call untuk buat persembahan masa malam sebelum hari AGM tersebut.. Aku dengan pantasnya mencari lagu-lagu yang pernah aku nyanyikan... Jadi lagu yang menjadi pilihan aku.. Lagu.. Pergi-Aizat dan Lagu Gadis Melayu... Dan Alhamdulillah, berjaya juga aku habiskan walaupun ada tersangkut lirik tak ingat..haha
Aku share kan beberapa gambar.. Video? Aku malas nak upload..haha


Berdebar-debar

meh teka mana satyu aku..haha

Bantai jer nyanyi..

bersama organizer..

selepas program....
Hehehe..cukupla perkongsian hidup aku tuk hari ni.. Nanti aku kongsikan benda lain pulak.. Ok...
Happy Blogging!


0 Comments to “Persembahan AGM Kelab Penyayang”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...