Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Terima Kasih Pengundi NizamIjam.com

Terima Kasih Pengundi NizamIjam.com.. DIGI Award telahpun menamatkan sistem undian dia 13 Mei 2012 yang lalu.. Dan aku kira-kira tempat yang aku duduk ialah no 22.. Kira ok lah tu... Daripada no 22222222 kah2... Ok.. aku nak ucapkan banyak2 terima kasih kepada kawan2 yang sudi VOTE..

no 22 Digi Award WWWWow..
no 22 Digi Award WWWWow..
Aku jugak nak ucapkan TERIMA KASIH kepada semua yang membantu aku untuk mem promosi VOTE aku.. dan ini adalah orangnya.. Tasya Merapu :) Thanks sangat2 untuk ENTRY anda dan gambar dibawah blog anda.. Hope laptop awak boleh segera pulih yer cik Tasya...

Dan Terima kasih gak kat ramai rakan-rakan FB yang membantu.. Yer la.. Blog ni tak femes...so kena la promote sorang2 dengan cara manual...yer dok?
Apa2 lagi sekali Terima kasih yang tak terhingga..,. Tak tahu macam mana nak balas Jasa korang.. Tunggu EqbalZack buat gath boleh la aku tumpang sekaki..hahaha
gambar VOTE yang menjadi kenangan :D
Korang boleh tengok TOPM50 untuk semua kategori :) di http://www.wwwow.my


0 Comments to “Terima Kasih Pengundi NizamIjam.com”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...