Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Pertandingan Bintang Melodi MAS

Pertandingan Bintang Melodi MAS.. Selepas aku kongsikan pasal entry aku buat persembahan di EDC UUM. Kali ni aku nak kongsikan yang aku join Pertandingan Bintang Melodi MAS yang diadakan di kolej aku di Universiti Utara Malaysia UUM. Dalam keadaan yang agak tidak bersedia dan main hentam kromo jer..haha
Ok.. Sebenarnya pertandingan diadakan untuk menraikan pemenang-pemenang perarakan SUKUUM 2012 yang berlangsung menyaksikan DPP aku iaitu DPP MAS mengondol hampir semua kategori yang dipertandingkan. Jadi DPP aku dengan bangganya buat la sedikit makan-makan dan pertandingan ini adalah selingan untuk menghiburkan hadirin yang hadir.

Aku macam biasa la. pilih lagu yang selamat. Lagu PERGI nyanyian asal Aizat Amdan. dengan baju yang agak selekeh. Aku gagahkan diri jugak r naik kepentas.. walaupun aku tak berapa nak bersedia..haha
Dan Hasilnya.. ade jugak hadiah yang aku dapat iaitu :-
1. Johan
2. Vokal Terbaik
haha bila tengok hadiah tu macam tak percaya jer boleh menang.. Sebab main belasah jer.. Dan memilih untuk selamat dan x memalukan diri..haha
aku kongsikan beberapa keping gambar lagi untuk tontonan korang

Comelkan Juri kita..hehe

Hadiah juara x diundang..haha


Bergambar dengan juri :D
Ok.. Cukup r setakat tu jer.. aku tak rekod video tuk lagu ni.. Tapi aku pernah nyanyi lagu ni untuk suka-suka... korang leh tengok kat SINI


0 Comments to “Pertandingan Bintang Melodi MAS”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...