Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Persembahan Dato Shake 'From Paris With Love' di Minggu Setiusaha

Persembahan Dato Shake 'From Paris With Love' di Minggu Setiusaha.. Dato Shake, ramai ke yang kenal dia ni? aku pon kenal nama jer. haha tapi dia 21 April 2012 dia pulang ke Malaysia untuk menjayakan minggu setiusaha. Persembahan Dato Shake 'from Paris with love' turut dihadiri oleh blogger yang agak poyo iaitu Nizam Ijam. haha
Dato Shake 'from Paris with Love'
Ok nampak x? tajuk dia tu.. power punya.. kalau korang nak tahu.Persembahan Dato Shake 'From Paris With Love' di Minggu Setiusaha ini turut disertai oleh artis lain seperti Tomok dan Idayu. Ok.. Minggu setiusaha yang dijalankan ni sebenarnya adalah program yang dijalankan oleh UUM. Dan persenbahan Dato Shake 'From Paris With Love' di Minggu Setiusaha ini diadakan di Equatorial Penang.

Berkongsepkan Hi Tea, tapi aku makan macam makan tengahhari.haha Macam jamuan yang ada. kuih-kuih yang pelik-pelik yang aku tak pernah jumpa sebelum ni pon ada. Dimulakan dengan persembahan Tomok dan juga Idayu. Macam biasa lah Tomok dengan lagu-lagu popular dia memang terbaiklaaa.. Sebab peminat Tomok ramai bukan termasuk aku...hehe
Smart x gambar mamat tu tak pernah jumpa cermin..haha ni sebelum program bermula.. aku bergambar dulu la.. maklumlah tak pernah masuk hotel kot..kah2!
ok.. aku kongsikan beberapa keping gambar untuk tatapan korang..haha..
dato shake
Smart kan mereka-mereka ni.. Yang sorang lagi tu pengacara RTM. aku lupa nama dia.. Muaz kot.. Main hentam jer aku nie..haha.. Meh aku kongsikan gambar aku dengan pengacara RTM ni..
Sorry for quality ok :D
Ok.. aku nak share gak gambar dengan siapa aku pergi ke Persembahan Dato Shake 'From Paris With Love' di Minggu Setiusaha ni.
Ni antara yang hadir.. Sila abaikan gambar mamat depan tu..haha.. Dan kami lebih bertuah sebab lelaki yang kacak dan tak beberapa kacak ni dapat bergambar dengan NC UUM. :D
Tu dia.. Kacak2 semua kan..haha.. ok aku tak cerita berapa lagu yang Datuk Shake nyanyikan.. Dia bawakan 15 lagu tanpa henti.. Perghh.. kalau aku.. pancit.. dia walaupun dah berumur tapi masih steady kan :)
Yang lebih membawa tuah apabila aku pulak terkena Lucky Draw.. Dan hadiah dia bapak besar.. siap tak bersarung lagi...haha
Kan bapak hadiah yang aku dapat.. sampai ternganga..haha Ramai yang tanya kenapa xbalut? mana lah aku tahu nak jawab apa..hahahaa
ok... Cukup ler dulu.. lain entry lak k :D


0 Comments to “Persembahan Dato Shake 'From Paris With Love' di Minggu Setiusaha”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...