Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Bermulanya praktikal..

Bermulanya praktikal..



Assalamualaikum... Dah lama dah tak update blog... hari ni pulak ade mood nak update... so aku nak citer bermulanya aku praktikal di UUM.. Semua yang sama semester dengan aku semuanya praktikal di kampung diorang... Untunglah kampung ade tempat nak praktikal..hu2...


Kat mana aku praktikal... kepada yang dah tahu.. Ok lah.. xyah baca.. aku nak cerita kat orang-orang yang tak tahu jer..haha Aku praktikal di pejabat DPP MAS.. Pejabat dewan penginapan aku...

taadaaa


Saja jer update pendek... Sebab hari ni ada keje... xleh update panjang2.. InsyaAllah di masa lain :)


11 Comments to “Bermulanya praktikal..”

# Posted by E'in (July 14, 2012 at 9:28 AM)

good luck.. :)

# Posted by Lissa (July 14, 2012 at 9:40 AM)

teringat zaman permulaan praktikal lisa dulu. tade keje sebab keje government^^

# Posted by bukankosong (July 14, 2012 at 10:37 AM)

slmat berpraktikal lah ye

# Posted by MalizaMah (July 14, 2012 at 11:10 AM)

header awk pun masyuk juga... hahahaha

# Posted by niesasukasuki (July 14, 2012 at 4:15 PM)

wah dpp mas la =)

# Posted by dak eina (July 15, 2012 at 2:40 AM)

slmt menjalani praktikal. xsbr nk praktikal gak. tp setahun lg.. hehehe :P

# Posted by Aesya Zealous (July 15, 2012 at 11:29 AM)

slmt berpraktikal..

# Posted by Luqman Zakaria (July 15, 2012 at 12:15 PM)

selamat ber praktikal...pendek nye entry...baru nk syok bace..hehe

# Posted by mrs kayrul (July 16, 2012 at 4:50 PM)

selamat jalani praktikal..jangan curi tulang plak

# Posted by Unknown (July 16, 2012 at 4:50 PM)

laaaa..xtahu pulak praktikal situ.

ingtkan just tlg opis aje..haha

# Posted by shamyheart (July 21, 2012 at 12:23 AM)

wah, lpas ni makin syg brtmbh2 la pd dpp mas. 4 Sure.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...