Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Kenangan Syawal 2012 - Beraya sakan dengan kengkawan...

Kenangan Syawal 2012 - Beraya sakan dengan kengkawan... 

Assalamualaikum... sempat jugak aku nak update blog... Syawal pun belum abis... So aku nak cerita pasal beraya la... Alhamdulillah, raya tahun ni boleh jugak dikatakan agak meriah sebab dapat jumpa semua family.. dan juga sedara mara walaupun aku tak berapa mampu dari segi kewangan.. Betullah.. selagi ada kemahuan, di situlah ada jalan kan.. so aku dapat lah beraya dengan family, sedara dan juga kawan2...



Awal Syawal, macam biasa, beraya dengan family dan juga rumah sedara sebab rumah sedara mara belah mak aku semua dekat2 rumah aku jer.. jadi aku lepak rumah sedara dan juga menghabiskan makanan dan elektrik tv umah mereka...HEHE

Syawal berikutnya, aku pon melepak kan diri aku dengan kawan2 yang pernah setingkatan dengan aku masa sekolah menengah dulu... Alahamdulillah, semoga hubungan yang ada terjalin erat sehingga ke akhir hayat.. :)


Berkesempatan juga aku melawat rumah kawan2 dan juga rumah cikgu aku masa di tingkatan dulu... Alhamdulillah semua sihat...
Tahniah jugak kepada kawan aku yang dah berjaya menamatkan zaman bujangnya.. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.. :)



Bulan syawal yang mulia ni... bertuah sungguh sebab ade kawan dan juga sepupu aku melangsungkan majlis..kawan aku majlis perkahwinan dan sepupu aku melangsungkan majlis pertunangan.. aku? tunggu duit aku potong Tony Fernandez dulu la..HEHE

Masa melantak tak henggat dunia..keh2

Di majlis pertunangan sepupu aku.. aku tak sempat nak bergambar sakan sebab busy mcm tuan rumah... Maklum lah sepupu sendiri yang bertunang kan... So aku pon menjadi excited sampai lupa nak bergambar... HEHE.. tapi aku nak kongsikan gambar sepupu aku yang kecik nie.. giler comel...HAHA orang kata ikut sepupu lelaki dia.. HAHA


Ok... aku tak cuti lama pon kat rumah... so aku pon sambung beraya kat UUM pulak.. tempat aku praktikal..HEHE... jadi aku share kan gambar2 yang boleh aku share kan dengan korang :) untuk pengetahuan korang.. Majlis raua ni dibuat sama dengan program orientasi menyambut pelajar baru yang masuk ke UUM :)

Akak Fasilitator.. blog diorang Dayang dan Arissha Sofea


bersama blogger hot UUM... Faracyanie

With good singer from UUM :) Ferdi Habibi

Tak larat dah nak taip... cukup kotsampai sini... karang korang tak larat vaca pulak kan.. HEHE... bila la aku nak beraya bersama blogger pulak.. maybe satu hari nanti kan :) SELAMAT HARI RAYA :D


15 Comments to “Kenangan Syawal 2012 - Beraya sakan dengan kengkawan... ”

# Posted by afraa (September 13, 2012 at 10:52 PM)

comey budak tu.. macam ite. ahakss

# Posted by Masmira Masri (September 14, 2012 at 3:54 PM)

ohhh student uum ker??? kita bulan 10 ni nk ke sana kakak kita convo hehehehe,....nnt berkesempatan leh lar jumpa kn kn....

done follow do visit n follow mine yer
http://myaleo.blogspot.com/2012/09/iftar-with-bff.html

# Posted by unsecretostory (September 14, 2012 at 5:08 PM)

Terjumpa blogger uum lagey :)
Btw meriah norh raya :D

# Posted by Unknown (September 14, 2012 at 6:26 PM)

http://blogzorroxx.blogspot.com/
mohon mencelah ea, nice entri anda.keep it up!

# Posted by Lady ★ Hanna (September 14, 2012 at 9:26 PM)

ramai nya kawan2 dye ;) smpai tak cam yg mne stu ijam ;)

# Posted by ♥ wawawawa ♥ (September 16, 2012 at 11:55 AM)

selamat hari raya!! maaf zahir batin ^^

# Posted by Lia Irdelia (September 16, 2012 at 10:19 PM)

ramai upernyer blogger uum nih..
hehe

# Posted by syiela (September 17, 2012 at 10:30 AM)

bestnya beraya ramai2

# Posted by E'in (September 17, 2012 at 1:32 PM)

raya anda mmg meriah.. kite jeles!!! huhu

# Posted by sayA tonaH (September 17, 2012 at 5:38 PM)

owang kawen dan owang beraya

sama naik

adeiii penat jgk den kt sini

# Posted by m (September 17, 2012 at 11:07 PM)

meriahnya! dan adik baju merah tu comei sungguh!:D

# Posted by Myra Jay (September 19, 2012 at 11:23 AM)

Memang comel sesangat..
Dengan baju sepasang merah sedondon tudung..
Kiut sangat :D

# Posted by tricajus (September 20, 2012 at 11:03 AM)

salam kenal

# Posted by m (September 21, 2012 at 3:24 AM)

tunggu update dia ni:)

# Posted by aindzaya (September 23, 2012 at 11:40 PM)

selamat hari rayalah ..walaupun dah abes bulan syawal :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...