Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Konsert Diraja Anuar Zain

Konsert Diraja Anuar Zain...


tiket nilai RM50


Assalamualaikum... ok hari ni aku nak kongsikan tentang konsert Di raja yang diadakan di Dewan Muadzam Shah UUM. Seperti biasa lah... Jejaka idaman Melaya ni yang glemer sangat dengan lagu Sedetik Lebih ni.. dah pasti satu yang di nanti-nantikan oleh orang yang tinggal di UUM dan kawasan sekitar... Maklum r artis eksklusif katakan...


Aku yang pergi atas tiket JKPS dah tentu di sponsor tiketnya... Kalau bayar sendiri... beratus kali gak aku pikir.. yer r... RM 50 kot... bukannya aku dah keje..hu2 walau pun ade tiket RM30... tapi aku nak bagi biar puas hati... duduk depan!! HEHE

Walaupun harga tiket yang agak tinggi dari biasa... tapi dewan still penuh... maklum lah.. artis lama... orang lama... suara power, peminat pon ramai la kan... Walau pun aku lebih suka Ziana zain berbanding Anuar Zain..hu2

Anuar Zain masuk wat persembahan...

Untuk pengetahuan korang... Konsert ni juga dimeriahkan lagi dengan Micheal Jackson Malaysia... Leh tahan gak dia menari... Siap leh cakap melayu lagi..HAHA

Ni dia Micheal Jackson Malaysia

perasan jadi artis kejap..HAHA


Ok... cukuplah sampai sini.... malas nak taip panjang2..haha







16 Comments to “Konsert Diraja Anuar Zain”

# Posted by Unknown (September 21, 2012 at 6:14 PM)

kurang minat Anuar zain, minat masa dia kecik yang nyanyi lagu kain pelikat and lagu raya tu ;)

# Posted by Pwincess (September 21, 2012 at 10:17 PM)

Awesome. Anuar Zain =D

# Posted by bukankosong (September 22, 2012 at 11:38 AM)

hoho

anuar zain ye

# Posted by cik jannah (September 23, 2012 at 3:31 PM)

nasib saya tak minat anuar zain. heee.

# Posted by sayA tonaH (September 23, 2012 at 10:02 PM)

huaaaa

sy mnt sgt kat en anuar kt ni

lagu lama die mmg bes

# Posted by aindzaya (September 23, 2012 at 11:39 PM)

pehh..semangat anuar jen...

Jom join segment ain:
Saya Nak Ramai Kawans Blog ♥

# Posted by m (September 23, 2012 at 11:50 PM)

minat lagu beliau! syoknya dpt tgk persembahan beliau!

# Posted by E'in (September 24, 2012 at 9:02 AM)

xbape minat anuar zain.. erk!

# Posted by syiela (September 24, 2012 at 4:28 PM)

x brapa fanatik tapi layan juga lah lagu2 dia :)

# Posted by unsecretostory (September 24, 2012 at 7:11 PM)

Waww . Macam-macam artis ehh datang UUM tue :D

# Posted by Anif Abdullah| AA (September 25, 2012 at 3:18 AM)

ko dtg ? xnampk pon... huhu

aku dapat tiket free.hahaa kemain bangga

# Posted by Myra Jay (September 25, 2012 at 4:56 PM)

Bestnyer jumpa Anuar Zain, minat sangat ngan suara dia. :)

Michael Jackson M'sia memang nampak sejibik :)

# Posted by Luahan hati (September 27, 2012 at 2:45 PM)

tudia mahalnya huhu

# Posted by tirahzairi (September 28, 2012 at 11:42 PM)

wowww....abam nuar..hehe

# Posted by shamyheart (October 15, 2012 at 7:01 AM)

anuar zain!

# Posted by Unknown (October 28, 2012 at 4:19 PM)

ramai yg datang ke ?..hiburan tetap hiburan...mahal pun ada jg yang datang tengok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...